Mycket som händer..

Nu är det mycket som händer, både för oss och runt om i Sverige/Världen.
Vart är världen på väg? Det är nya rubriker var och varannan dag om bomber i olika länder , det är så hemskt att läsa detta. Hur kan det finnas så onda människor här i världen? Jag tycker det är helt ofattbart.
Även i Sverige händer det skit varje dag, olika saker. Något mord här, någon handgranat där, någon knivhuggen i någon förort osv... Det är så ledsamt, tragiskt och sorgligt att all skit händer och att det är så mycket oskyldiga människor som drabbas.
Idag fick jag även ett sorgligt besked om att en riktig Sumpan-profil gått bort väldigt plötsligt. Lider verkligen med hans familj och nära/kära. Denna man var en sån glädje spridare och väldigt många i Sumpan kände honom. Det är så hemskt, jag är i chock. Och ber för att hans familj ska ta sig igenom detta.

Över till oss... Vi har fullt upp med att packa ihop lägenheten, rensa ur källaren och övriga lägenheten på gammalt skit. Det är bara 9 dagar kvar tills vi får nyckeln till våran nya STORA lägenhet! Love IT, å längtar verkligen!

Nu ska jag försöka hinna packa lite medan lillen sover!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

angiews.blogg.se

Om allt och ingenting. Livet som mamma, recept, gravid osv!

RSS 2.0