Familje helg..

Denna helg var min man ledig. Så igår åkte hela familjen till Sundbybergs simhall, Vår lilla son älskar att bada och Sumpan simhall är så fin och så bra barn anpassad ni när de byggt ut den för något år sen. De har liksom 3 avdelningar anpassat för barn i olika åldrar. Poolerna är dessutom uppvärmda! Vi har en jätte bra flytring så vi kan vara i den avdelningen för de största barnen. Så ett tips till er föräldrar, åk dit!
Sen på kvällen kom våra vänner hit med deras barn och åt middag. För en gångs skull lagade jag maten.,, baconinlindad kycklingfilé med feta ost inuti och rotfrukter i ugnen... jag tyckte det var jätte gott och de verkade nöjda.
Idag var det fullt ös. Började med att både mannen och sonen sov till 10, Medan jag vaknade kl 8 och inte kunde somna om haha. Och den första ordentliga snön kom inatt, så fint när man vaknar och det är vitt ute! Hoppas det håller i sig och blir mycket snö i år! Sen var det dags för 1-års kalas för min sysslings barn. Jätte trevligt och mysigt! Efter det åt vi god middag hos mina svärföräldrar! Sen var det dags för årliga besöket på kyrkogården, fast det är en tragisk plats med mycket sorg, oj så fint det är! Minneslunden i Duvbo, Sundbyberg är helt magisk runt denna tiden på året! Och jag var förbi min barndomsväns grav, alltid lika jobbigt. Vid halv 8 på kvällen var vi äntligen hemma. Sen halv 9 har jag legat i sängen pga illamående och inte kunnat somna.. under mina graviditeter har jag ofta problem med sömn. Men men , allt är ju värt de små miraklen!
Nu ser vi fram emot en ny vecka som jag hoppas inte blir allt för fullspäckad!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

angiews.blogg.se

Om allt och ingenting. Livet som mamma, recept, gravid osv!

RSS 2.0