Fars dag ...

Jag är en sån jobbig jävel som egentligen tycker att man borde uppskatta alla pappor varje dag men samtidigt älskar jag att ha dagar att fira! Så jag har lite dubbelmoral när det gäller sånt hihi. Men, eftersom min man (min sons far) också förtjänar att uppskattas extra mycket så var det klart att vi skulle fira lite. Spec eftersom det var hans första fars dag! Jag är så tacksam att jag har en frisk, aktiv man och att min son har en helt underbar pappa. Han är verkligen våran superman. Han jobbar, är aktiv hemma med sonen, hjälper till jätte mycket i hemmet. Han är omtänksam, snäll, busig, lekfull, kärleksfull & massa annat. I våra ögon är han helt enkelt perfekt. Men det tycker jag varje dag, inte bara idag! Vi "firade" iallafall med en familjebrunch här hemma med mina svärföräldrar. Min svärfar fick ett litet paket och min man fick 2 små paket. Jag tycker det är roligare att överraska med något en helt vanlig vardag istället när man absolut inte förväntar sig något. Oavsett om det är fars dag eller inte. Uppskatta era män/era pappor/era barns pappa! TACK för att du/ni finns i våra liv!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

angiews.blogg.se

Om allt och ingenting. Livet som mamma, recept, gravid osv!

RSS 2.0