Livet är underbart!

Har haft fullt upp och varit slarvig med att skriva.. (som vanligt!) i torsdags var vi på RUL (v18 då). Lilla bebisen mådde bra, vi fick se armar, ben, tår, skelett, ryggrad, fingrar osv. Så spännande! Dessutom fick vi veta att det är en sessa som kommer i april! Lite extra kul med en av varje och dessutom 1 vinterbarn och 1 vårbarn. Självklart är det ju viktigaste att bebis är frisk! Efter RUL i torsdags så åkte jag och prinsen till min mormor för att äta lunch och åter fira mig lite i förskott :) I fredags-lördags var jag och mamma på kryssning (hennes present i efterskott), där vi myste, shoppade lite, gick på spa och bara tog det lugnt vilket vi båda behövde! Helt underbart var det att få vila 1 helt dygn, dock saknade jag lilla prinsen här hemma. I söndags firade vi mig lite i förskott med våra familjer samtidigt som vi hade en happening/lite surprise kring könet. Vi hade köpt en klänning, spetsleggings och spetsstrumpor som vi slog in i 2 olika paket som våra mammor fick öppna efter lite julinspirerad lunch. Att filma reaktionerna var sååå kul! Min bästis skriker i bakgrunden "det är en tjeeeej" så fort hon ser det min mamma och svärmor öppnat. Hihi så kul! Och det var dessutom kul att ha nästan alla där samtidigt, vilket inte händer så ofta tyvärr (utom min svägerska som bor i Australien).
Så idag var den stora dagen äntligen här efter allt firande i förskott! Min älskade man (åh inga ord finns för hur underbar han är!) hade gjort en dunder frukost, fixat jättefina helt perfekta presenter och ett sååå fint kort med kärleksrim, han slutar verkligen inte att överraska efter redan mer än 4 år tsm! Jag blev sååå rörd. Detta var den bästa födelsedagen på väldigt länge, dessutom den första med vår lilla prins och vår lilla sessa i magen! Att jag som nybliven 27-åring snart är 2-barns mamma och dessutom lyckligt gift med min underbara man, det är som att leva i en dröm! Jag är sååå välsignad och lycklig! Finner inga ord!
Så nu var det slut
skrivet och dags att sova!!

// En helt galet lycklig födelsedagsmorsa!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

angiews.blogg.se

Om allt och ingenting. Livet som mamma, recept, gravid osv!

RSS 2.0