Lunchdate och lite shopping!

Livet som mammaledig är riktigt nice! Jag älskar det! Visst, pengarna rullar inte in i den summan som när man jobbar men det är så mysigt och kul att få spendera dagarna med ens bebis (som inte är bebis längre haha!)
Idag var vi i Väsby och träffade min mormor och min kusin, vi hade Lunchdate och det var så mysigt! Sen säger mormor till mig att hon fått tips om att kappahl har 25% på alla barnkläder så hon ville gå dit och kolla till Diego, och det säger jag inte nej till eftersom de har mitt favoritmärke, Newbie! Så det slutade med att Diego fick lite nya newbie kläder! De är mjuka, fina och plus i kanten ekologiska! De fina träbilarna är ifrån hemsidan thefashionroom.se #newbie #kappahl #mammaledig #fashionroomse




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

angiews.blogg.se

Om allt och ingenting. Livet som mamma, recept, gravid osv!

RSS 2.0