Stöd fighterhjälpen!

Fighterhjälpen är en sådan fin organisation som jobbar för en så god sak! Om ni inte vet så mycket om de, in och läs om Fighterhjälpen och deras jobb!!!
För att jag vill kunna stödja fighterhjälpen ekonomiskt lite oftare än vad jag annars gör, så har jag börjat göra Napphållare och vagnhängen som jag säljer, där minst 5% per såld produkt går till Fighterhjälpen. Jag kommer så ofta det går försöka att sätta in mer (produkterna jag använder kostar en del också). Hittills har jag bara lyckats sälja 2 Napphållare, så snälla in och sprid mitt namn och beställ för en god sak! Angiesdezign heter jag på instagram och man kan göra beställningar där samt på Facebook via PM (Angelica Wikman Salmen).
Napphållare : 100kr + frakt 10kr
Vagnhänge: 150kr + frakt 10kr
Ett set med Napphållare och vagnhänge: 230kr (då är det inkl. Frakt)
Produkterna är gjorda av trä pärlor, giftfria och slitstarka! Fullt pålitliga produkter ! Finns i alla möjliga färger. Perfekta produkter som doppresent/födelsedagspresent. Jag gav själv bort ett vagnhänge med födelsedatum i present och mamman älskade det! #napphållare #angiesdezign #vagnhänge #homemade #pearls




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

angiews.blogg.se

Om allt och ingenting. Livet som mamma, recept, gravid osv!

RSS 2.0