Från flyttkaos till liten tripp..

Förra helgen flyttade vi in helt i nya lägenheten, känns så bra men det är fortfarande några kartonger kvar att packa upp och lite små grejer att fixa, sen är det bara börja inreda. Men jag och min son lämnade flyttkaoset för en natt i Dalarna. Jag och min son åkte till Dalarna med min mormor. Vi har fortfarande lite släkt kvar här som vi åkte och hälsade på, en del har dött de senaste åren men några få är kvar. Detta var nog sista gången jag och mormor tog vår årliga tripp känns det som, hur hårt det än tar emot att säga så tror jag inte min mormor kommer orka nästa år. Hon är redan ganska dålig i kroppen, hon har ont på många ställen och så. Vi har varje år i många år åkt hit och hälsat på släktingarna vi har kvar här. Denna gång var dock första gången vi bodde på hotell istället för en släkting. Så skönt med hotell när man har en bebis! Vi har precis ätit hotell frukost som var sååå supergod! Verkligen att rekommendera : Grand hotell Elektra i Ludvika!! Snart ska vi bege oss förbi sista släktingen och dollar store innan det blir dags att köra hem! Tack för denna gång Ludvika!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

angiews.blogg.se

Om allt och ingenting. Livet som mamma, recept, gravid osv!

RSS 2.0